Targi Motor Show – Poznań, 7 kwietnia 2017 r.

TARGI MOTOR SHOW 2 – POZNAŃ 2017

W dniach 06.04.2017 – 07.04.2017 odbyła się wycieczka  na największe targi motoryzacyjne
w Polsce. Oczywiście mowa o Motor Show w Poznaniu . W wyjeździe brali udział uczniowie
klasy 1 i 3 technikum .

W dobrych nastrojach wyruszyliśmy do Poznania o godzinie 6 rano . Mimo wielu kilometrów do przebycie podróż minęła szybko . Na miejsce dotarliśmy około godziny 14:30 . Po zameldowaniu się w hotelu wyruszyliśmy zwiedzać miasto. Naszym oczom ukazywały się przedwojenne budowle i nowoczesne galerie i wiele innych interesujących budowli.

O godzinie 21 zameldowaliśmy się w hotelu. Wraz z nadejściem ciszy nocnej skonsumowaliśmy kolację w postaci śledzia w śmietanie i położyliśmy się do łóżek.
Następnego dnia rano zjedliśmy śniadanie i wyruszyliśmy w stronę Międzynarodowych Targów Poznańskich . Składały się one z 11 pawilonów oraz otwartej przestrzeni. Na miejscu można było zobaczyć : samochody , motocykle , kampery oraz truck’i , akcesoria samochodowe .
Mieliśmy okazje zapoznać się z nowinkami technicznymi Audi , Mercedesa , BMW , Ferrari , Porsche i wielu innych marek. Na zewnętrznej części targów mogliśmy zobaczyć pokazy stuntu motocyklowego , driftu a także próby wjazdu aut terenowych pod strome góry.
Dzięki hojności dostawców otrzymaliśmy wiele gadżetów w postaci artykułów motoryzacyjnych , długopisów , smyczek i naklejek. Ciekawą okazją były konkursy w których można było wygrać cenne nagrody w postaci sportowych kamer wideo. Ćwierć doby nie wystarczyło aby zapoznać się z ofertą wszystkich dealerów marek.
Zmęczeni lecz zadowoleni opuściliśmy targi udając się w stronę autokaru. Na miejsce dojechaliśmy około godziny 23:30. Wycieczka była bardzo fascynująca i z chęcią pojechalibyśmy tam jeszcze raz. Dziękujemy opiekunom Piotrowi Kościółkowi i Grzegorzowi Nierubcowi.