TARGI MOTOR SHOW – POZNAŃ 2019

W dniach 28.03.2019 – 29.03.2019 odbyła się wycieczka na największe targi motoryzacyjne w Polsce. Oczywiście mowa o Motor Show w Poznaniu . W wyjeździe brali udział uczniowie klas 1 ,2 i 3 Technikum Mechanicznego ZSP nr 1 w Stalowej Woli.

W dobrych nastrojach wyruszyliśmy do Poznania o godzinie 6 rano . Mimo wielu kilometrów do przebycia, podróż minęła szybko . Na miejsce dotarliśmy około godziny 14:30. Po zameldowaniu się w hotelu wyszliśmy zwiedzać miasto. Naszym oczom ukazywały się przedwojenne budowle i nowoczesne galerie oraz wiele innych interesujących miejsc. O godzinie 21.00 wróciliśmy do hotelu. Następnego dnia rano zjedliśmy śniadanie i wyruszyliśmy w stronę Międzynarodowych Targów Poznańskich. Zajmowały one 15 pawilonów oraz otwartą przestrzeń. Na miejscu można było oglądać: samochody , motocykle , kampery, truck’i oraz akcesoria samochodowe. Mieliśmy okazje zapoznać się z nowinkami technicznymi Audi , Skody , BMW , Ferrari, Porsche i wielu innych marek. Na otwartej przestrzeni targów mogliśmy zobaczyć pokazy stuntu motocyklowego.Dzięki hojności wystawców otrzymaliśmy wiele gadżetów w postaci artykułów motoryzacyjnych, smyczy i naklejek. Jedną z atrakcji były konkursy, w których można było wygrać cenne nagrody w postaci sportowych kamer wideo. Cztery godziny nie wystarczyły na zapoznanie się z ofertą wszystkich dealerów marek. Zadowoleni, ale nieco zmęczeni opuściliśmy targi udając się w stronę autokaru. Do Stalowej Woli dojechaliśmy  przed północą.

Wycieczka była udana. Wróciliśmy z niej pełni wrażeń. Z chęcią pojechalibyśmy tam jeszcze raz. Dziękujemy opiekunom Piotrowi Kościółkowi i Grzegorzowi Nierubcowi.