Nasi na MotoShow Poznań 2018

Dnia 05-06.04.2018r. odbyła się wycieczka szkolna do Poznania a dokładniej na targi motoryzacyjne ,,Poznań Motor Show 2018’’. Coroczne targi motoryzacyjne Motor Show
w Poznaniu to jedna z większych imprez motoryzacyjnych w Europie i największe tego typu wydarzenie w Polsce. Opiekunami wycieczki byli p. Piotr Kościółek oraz p. Grzegorz Gadomski.

DZIEŃ 1:

Przed wyjazdem o  godzinie 6:15 na Dworcu Głównym PKS w Stalowej Woli odbyła się zbiórka gdzie po sprawdzeniu obecności już o  godzinie 6:30 rozpoczęliśmy wycieczkę  do Poznania. Droga do najkrótszych nie należała jednak upłynęła szybciej niż się tego spodziewaliśmy. Pogoda dopisywała więc nikt nie narzekał. Na miejscu byliśmy około godz. 15:00. Po zabraniu swoich rzeczy z autokaru poszliśmy zanieść je do hotelu. Od tamtej chwili mieliśmy czas wolny, więc wyruszyliśmy zwiedzać miasto. Około godziny 21 wróciliśmy  do hotelu a po podzieleniu się informacjami o tym co zobaczyliśmy poszliśmy spać.

DZIEŃ 2:

Kolejny dzień był dniem, w którym miał się spełnić cel naszej wycieczki. Dlatego też wstaliśmy wcześnie i po śniadaniu  ok. godz. 8:00 zabraliśmy swoje rzeczy z hotelu
i WYRUSZLIŚMY NA TARGI. Cała impreza motoryzacyjna składała się z 9 pawilonów na których były stanowiska takich marek jak m.in. Lamborghini, Ferrari, Mercedes, Audi, Bentley, BMW, Rolls Royce, Maserati. Był również pawilon poświęcony tylko motocyklom oraz quadom. Na zewnątrz odbywały się pokazy kaskaderskie motocykli i quadów. ,,Poznań Motor Show’’ opuściliśmy o godzinie 15:00. Na miejsce dojechaliśmy przed godz. 24. Mimo wielu przejechanych kilometrów uważam że jeżeli ktoś interesuję się chociaż trochę motoryzacją to na pewno znalazł coś dla siebie i było to dla niego niezapomniane przeżycie.